Kategori:
Yazar Merve Akay 0 yorum

Bir Tatlı Huzur Almaya Geldim













Tek kelimelik koca dünya : Yazmak. 

Uzunca bir süredir hepimiz sosyal medyanın içerisindeyiz. İnternet, teknoloji hayatımızın büyük bir bölümünü kapsıyor artık. Ben de yaklaşık 2011 yılından beri sosyal medyayı yakından takip etmeye çalışıyorum. Bazen beğendiğim bir kitap cümlesini, bazen de aklıma düşen güzel bir sözü paylaşmayı seviyorum. Çünkü okurken aldığım büyük keyfi yazıyla taçlandırmak beni daha mutlu bir insan yapıyor. Herkes için geçerli bir kural değil bu tabi ki. Kimi sadece okumayı sever, kimi günlük tutmaya bayılır. Kitaplarla arası olmayanları da unutmayalım. Çeşit çeşit insanoğlu… Ben de her iki kelimeyi bir arada sevenlerdenim. Okumak ve yazmak… En çok okumanın yanına yakıştırırım yazmayı. J

Neden yazıyorum?

O kadar çok konu var ki yazacak. Düşüncelerimi başkalarıyla paylaşmak, onlardan fikir almak bana bir adım daha ilerlediğim hissini yaşatmıştır hep. Bu nedenle de gelen her güzel fikri geliştirebilmek için saklı tutarım hafızamın raflarında . Bir gün bir yerde aklıma gelir ve çıkarırım tozlu raflardan gün yüzüne. J

Blog yazmakta böyle bir fikirle başladı aslında. Gelen güzel bir fikri yine 3 yıl kadar önce hayata geçirme kararı almış, birkaç yazı denemem olmuştu. Ancak fark ettim ki bu işin sırrı devamlılığı sağlamak. O zamanlar ‘MerveAkay?’ kısmında belirttiğim sosyal meşgalem çok olunca düşememiştim üzerine blog yazarlığının. Arkadaşlarımın açtığı topluluk bloglarına çokça yazılar yazdım o zamanlar. Onları mutlu etmek beni daha çok mutlu ediyordu çünkü.

Ya Sonra…

Bundan sonra yazılması gereken çok konu, alınması gereken çok yol var elbette.Hayat bir öyküye benzer.Ve biliriz ki öykülerin uzunluğu bizi cezbetmez.Bizi cezbeden öykünün bize anlattıklarıdır. Bu yüzden hayat uzun olmasa da iyi bir öykü bırakabilmek amaçlarımızdan biri olsun.

Son olarak…

Ben yeniden merhaba demeye geldim.
Geçen yılların insanı ne kadar değiştirebileceğine şahitlik ederek geldim.
Fikirler de insanlar gibi büyüyormuş, bunu öğrendim de geldim.
Geçmişte yazdığım yazıları okuyup tebessüm ederek geldim.
Yazdığım yazılarla sizin de yüzünüzde tebessüm oluşturma niyetiyle geldim.
Daha güzel yazılarla, hayatıma anlam katmaya geldim.
Özetle bir tatlı huzur almaya geldim, müsaadenizle.


Allah utandırmasın. Vira Bismillah ! 

Yorumlarınızı Bekliyorum